• GRAFICKÉ A DESIGNERSKÉ STUDIO



 GRAFICKÉ STUDIO 
  • Návrh loga, případně včetně kompletního logotypu - korporátní barvy, inverzní varianty
  • Razítka, vizitky, hlavičkové papíry, obálky, komplimentky
  • Design firemních propagačních materiálů, prospektů, kalendářů a katalogů
  • Návrhy vzhledů e-shopů a dalších www projektů
  • Dynamické (flash) či statické reklamní prvky a bannery pro www stránky
  • Vizualizace u 3D objektů - automobily, návrhy interiérů kanceláří, provozoven
  • Vzhledem k předem nespecifikovatelnému rozsahu zakázky je vhodné termíny i cenu zakázky vždy konzultovat s grafičkou
 
 CORPORATE IDENTITY - FIREMNÍ IDENTITA 
  • Firemní identita je systém, který dokáže perfektně vystihnout Vaši firmu, posílit její pozici na trhu a zajistit její budoucí růst
  • Dobře zvládnutý systém firemní identity Vám dokáže významně snížit budoucí náklady na reklamu a propagaci
  • Součástí hotové zakázky může být kompletní manuál a licenční smlouva pro neomezené a bezplatné využívání Vašeho loga
  • Dobrý a profesionálně zvládnutý systém CI může vyžadovat Vaši součinnost a případný průzkum trhu a konkurenčního prostředí

Perfektně zvládnutý a plně funkční systém CI dokazují následující obrázky.
Stačí jeden pohled a okamžitě si asociujete nabídku firmy s vizuální identitou.


Nepříliš dobře zvládnutý, byť plně funkční systém CI představila společnost Telefónica O2. Její "bublinky" dokázaly významně vylepšit image dříve monopolního operátora, ale aplikace CI na automobily se příliš nepodařila - gigantické náklady, nízká životnost.


Naprosto nezvládnutý systém CI... tady grafik opravdu neodvedl zrovna profesionální práci...

 
Website Security Test