• TECHNICKÁ A ZÁKAZNICKÁ PODPORA


 ON-LINE PODPORA 
OnLine podpora formou chat aplikace má nejvyšší prioritu a je určena výhradně pro naše V.I.P. zákazníky. Záznamy o komunikaci s technickou podporou jsou kdykoliv k nahlédnutí - najdete je ve Vašem profilu, sekce HelpDesk komunikace. OnLine podpora je k dispozici v průběhu pracovní doby.
Klikněte zde pro přihlášení do systému.
 
 ZÁKAZNICKÁ PODPORA 
V rámci bezplatné zákaznické podpory Vám nabízíme pomoc s nastavením, úpravou a případnou personifikací služeb a tarifů. Pomůžeme Vám s převodem, výběrem a hostingem domén, jsme připraveni řešit s Vámi vše okolo Vašich objednávek, plateb a fakturací. Jste V.I.P. zákazník? Nabízíme Vám pomoc s administrací a propagací Vašich projektů a pokud využíváte Pokladní a evidenční systém PES, poskytujeme základní pomoc týkající se problematiky daňové evidence obecně i konkrétního řešení v rámci aplikace. Samozřejmostí je i pomoc při zálohování a případné obnově starších záloh Vašich dat.
Zákaznickou podporu kontaktujte na telefonu 722 002 444 nebo e-mailem
 
 TECHNICKÁ PODPORA 
Technická podpora Vám pomůže s konfigurací Vašich ftp připojení, databází, e-mailů a webových prostorů. V rámci časových možností se Vám pokusíme pomoci i s programátorskými či kodérskými problémy u Vašich aplikací hostovaných na našich serverech.
Technickou podporu kontaktujte na telefonu 722 002 444 nebo e-mailem
 
 TECHNICKÁ PODPORA - VZDÁLENÁ SPRÁVA 
Pro zrychlení řešení Vašeho požadavku nám můžete dočasně předat řízení Vašeho počítače. Všechny prováděné úkony uvidíte na svém monitoru - lze tak jednoduše ukázat např. ovládání administrace, grafického softwaru atd.
Software TeamViewer pro vzdálenou správu PC si můžete stáhnout zde. Velikost 3.2MB, není nutná instalace ani oprávnění správce.