• TECHNICKÁ A ZÁKAZNICKÁ PODPORA


 ON-LINE PODPORA 
OnLine podpora formou chat aplikace má nejvyšší prioritu a je určena výhradně pro naše V.I.P. zákazníky. Záznamy o komunikaci s technickou podporou jsou kdykoliv k nahlédnutí - najdete je ve Vašem profilu, sekce HelpDesk komunikace. OnLine podpora je k dispozici v průběhu pracovní doby.
Klikněte zde pro přihlášení do systému.
 
 ZÁKAZNICKÁ PODPORA 
V rámci bezplatné zákaznické podpory Vám nabízíme pomoc s nastavením, úpravou a případnou personifikací služeb a tarifů. Pomůžeme Vám s převodem, výběrem a hostingem domén, jsme připraveni řešit s Vámi vše okolo Vašich objednávek, plateb a fakturací. Jste V.I.P. zákazník? Nabízíme Vám pomoc s administrací a propagací Vašich projektů a pokud využíváte Pokladní a evidenční systém PES, poskytujeme základní pomoc týkající se problematiky daňové evidence obecně i konkrétního řešení v rámci aplikace. Samozřejmostí je i pomoc při zálohování a případné obnově starších záloh Vašich dat.
Zákaznickou podporu kontaktujte na telefonu 722 002 444 nebo e-mailem
 
 TECHNICKÁ PODPORA 
Technická podpora Vám pomůže s konfigurací Vašich ftp připojení, databází, e-mailů a webových prostorů. V rámci časových možností se Vám pokusíme pomoci i s programátorskými či kodérskými problémy u Vašich aplikací hostovaných na našich serverech.
Technickou podporu kontaktujte na telefonu 722 002 444 nebo e-mailem
 
 TECHNICKÁ PODPORA - VZDÁLENÁ SPRÁVA 
Pro zrychlení řešení Vašeho požadavku nám můžete dočasně předat řízení Vašeho počítače. Všechny prováděné úkony uvidíte na svém monitoru - lze tak jednoduše ukázat např. ovládání administrace, grafického softwaru atd.
Software TeamViewer pro vzdálenou správu PC si můžete stáhnout zde. Velikost 3.2MB, není nutná instalace ani oprávnění správce.
 
Website Security Test